Fredagsmys för sig själv ikväll... Macke ä...

dsc00763 (MMS)

Fredagsmys för sig själv ikväll... Macke är på personalfest ikväll. Det är så mysigt med julen och allt som hör till! Jag har älskat julen sedan jag var liten. Men jag är ju ett januaribarn så det är kanske inte så konstigt..? Ikväll ska jag hålla tummarna och rösta på amanda, det hoppas jag ni också gör! Svårt att tänka sig att det är samma amanda som var här hemma hos oss i somras, hon är så tyst i verkligheten men på scenen så är hon en helt annan person! Hejja amanda!


Kommentarer
Postat av: Heidi

Super mysigt med julen! Och ni har de så mysigt me :)

2011-12-04 @ 13:18:34
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0