Vem är jag?




Presentation av mig
Jag heter Emelie Nilsson, är 24 år och kommer från Immeln, en liten mysig by 2,5 mil utanför Kristianstad. Jag älskar Immeln, och jag är så glad att jag är uppväxt där!





Sjön, skogen, och luften man andas där! Det går inte att beskriva... En heldag i skogen med Rulle (min familjs mysiga golden retriver), eller en sommardag vid sjön nästan helt ensam, och helt tyst... Det är sånt man saknar...

Numera bor jag i Kristianstad tillsammans med min sambo Markus, där jag för tillfället jobbar som kock i kristianstad kommuns skolor och förskolor. Jag är pooltjänst, och har därför hela Kristianstad kommun som arbetsplats. Det är sammanlagt 70 stycken skolor och förskolor, och det kan bli rörigt då och då, men det ger en också en fantastisk erfarenhet!









Stenbocken är allvarlig, tystlåten och lugn. Hon är också äregirig,
målmedveten och ansvarsfull.
Både sig själv och andra tar hon på största allvar.
Stenbocken säger inte mer än nödvändigt, och det gör att hon verkar hemlighetsfull.
Eftersom hon stänger inne alla sina känslor kan hon ge intryck av att vara kall och okänslig,
men hon är oerhört lojal och kärleksfull mot dem hon tycker om.
Det som ofta fäller en stenbock är hennes eviga farhågor, osäkerhet, oro och pessimism.
Negativa tankar kan vara mer dödliga än vi tror.
Då spelar det ingen roll vad vi äter eller hur motståndskraftiga vi är mot sjukdomar!



En vän är den som lyser upp, när hela världen har slocknat...










På fritiden umgås jag med vänner, tränar, lagar god mat och sen tycker jag om att shoppa.
Och framförallt inredningssaker.... 
Jag tror att jag har ett heminredningsshoppingberoende faktiskt.
När jag inte gör något av detta, så åker jag runt lite här och där
och håller i heminredningspartyn för Perfect home.
Jag tycker det är jättekul, och på sista tiden har mitt stora intresse för heminredning börjat växa på riktigt!
Jag funderar lite på att kanske längre fram plugga till något inom inredning.






Vem vet vad framtiden har att utvisa?


Kommentarer
Postat av: Heidi

Sjukt kul att du börjat med listan nu! :D <3

2011-02-24 @ 10:03:33
URL: http://lillhedda.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0